tisdag 10 februari 2009

Ett meddelande kom...

Följande meddelande nådde vår lagkapten per mail: 

Hej! 

Laget FC Ownit har utgått ur IFM2 (innefotboll morgon div 2, red.anm.). Lagets resultat annulleras och tabellen räknas om. Deras återstående matcher ställs givetvis in. 

Med vänlig hälsning

Henrik Teljfors
Fotboll och övrig korpidrott

För Futuballs del innebär det att vi tappar en seger men slipper en förlust, och får tre måls bättre målskillnad. Det känns lite segt att den surt förvärvade tre-poängaren, vår andra, försvinner. I takt med att vi la matcher och rutin bakom oss har vi sett vår poängsumma växa. Än värre, vi har blivit fråntagna vår hittills enda revansch! Fan! 

Imorgon är det dags för returmatch mot Mitt I, kommer den efterlängtade revanschen då? Den som lever får se, besked får du som alltid här på bloggen. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag går på mooooln! Alla var så sjukt bra idag men vi (framförallt jag) får öva avslut på måndag! Alla som har roliga övningar tar med sig dem så skiter vi i fys träningen då.

En grej jag tänkte på, varför fick inte de spela med tre utespelare när målvakten blev varnad? Det fick väl vi göra vid en varning?

Anonym sa...

Men var vi inte en man mer i två minuter?? Det förutsatte jag. Annars skulle vi ju sagt till!! Tur att vi vann!