onsdag 12 november 2008

Vår materialare.


Rakel går produktionsledarutbildningen på Berghs-SOC och praktiserar för närvarande på Futurniture. Hon har, bland annat, fått det utvecklande uppdraget att se till så vi har en matchdräkt att spela i. Bloggen passade på att intervjua henne mellan t-shirtprovning och strumpbesvär. 

Hej! Hur är läget? 
- Det är bra. 
Trivs du på din praktik? 
- Det är jättekul, speciellt nu när jag får fixa med fotbollskläder. 
Är du intresserad av mode? 
- Ja, jag gillar många svenska märken som ACNE, Whyred. 
Har du någon modeförebild? 
- Jag hämtar inspiration från fotobloggar, mer än någon särskild person eller stil. 
Går det bra i skolan? 
- Det är väldigt trevligt och jag klarar mina tentor. Det är tyvärr för trångt på skolan och dom har tagit bort grupprummen så det är lite svårt att ha möten. Dessutom har det blivit ett hunddagis och jag är lite allergisk. 
Vill du hälsa? 
- Jag vill hälsa till min mamma och min gudson Aston. 
OK, tack! 
- Tacktack. 


Inga kommentarer: